Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





I Stalk Your Profile .
Thursday 22 December 2011 | 0 people(s)
Assalamualaikum . Hi semua .
k saya nak tunjuk satu video ni . Ya Allah suara dia sedap sangat , dahlah sweeeeet . Muka comel je . Awwww . Ni Nadzim la ni . bagi link ni . Haha , wehhh aku dah kemaruk dengar lagu dia . Suara dia sedap dan comel ! #berapa kali nak ulang haha




Hmm . Tapi memang la , saya ada jugak berkelakuan mcam ni . K selalu stalker profile MrF .
Masa terasa suka gila kat dia . 
Bila rindu mesti stalk profile dia :')
Tengok gambar dia , setiap gambar okay. Tengok je muka dia tu.
Pastu tengok apa yang dia post kat facebook .
Walaupun tahun lepas punya pun tetap tengok .
Gambar dia pun saya amek , simpan semua . Walaupun dia ada bagi gambar .
Tapi dia tak pernah tahu :') Dan saya takkan bagi dia tahu .
K sekarang dah tak suka dia . Because i know he can get a better girl than me .
Tapi bila dia sebut sayang je , semcam memberi harapan . Harapan palsu :/
Tapi saya tak mengharap pun. Better be friends kan :)
Okay , i miss you badly :'(

A good friend is hard to find, hard to lose, and impossible to forget...

Labels:


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: