Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





Hasil gambar buah-buahan Photoshop cs5
Wednesday 18 January 2012 | 2 people(s)
Assalamualaikum. Haa nak bagitahu saya dah jarang online. Sebab asyik tumpu kat blog je. Haha.
Kalau online pun saya tak buka IM sebab malas nak chat. Online pun nak tengok cerita yang HOT a.k.a PANAS je. Budak-budak sekolah boleh la , update status macam-macam . Contoh : "banyaknya kerja rumah", "eh cikgu tu mengamuk hari ini" ," eh tadi aku menyampah tengok budak ni kat sekolah" dan macam-macam lah. #fakta kan ?
Cuba macam saya ni nak update pasal apa? Duduk rumah je, bosan tahu. Nak keluar kawan pulak tak tahu boleh keluar ke tak. Nak kerja abah cakap habis ambil lesen baru boleh kerja. Jadi saya pun mengadap la blog buruk saya ni. Dan blogwalking sana-sini.
Oh yaa , saya nak cerita ni. Tadi saya ter-RAJIN nak bukak photoshop cs5. Fuhhh dah lama tak bukak , berhabuk dah. Dan dah lupa cara-cara nak edit gambar. Jadi kena belajar balik :(
Jadi tadi saya tak edit gambar tapi membuat gambar buah oren dan anggur.
Buah pisang tak jadi oh. Dah beratus kali buat. Geram je kenapa la tak jadi.
Dan anda nak lihat hasilnya ? K tengok gambar di bawah. Jangan gelak okay?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 
 
 
K tak berapa jadi sebab nampak tak macam ada dua lapisan. Sebenarnya saya tersalah letak shadow tu.
Rasanya lah , warna dah okay. Cuma yang shadow tu perosak segalanya ! Grrr, malas nak buat yang baru. Penat tahu ! Apapun asalkan ada rupa limau. HAHA


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|





K ni anggur, jadi tak jadi tak ? HAHA. Warna dah okay, cuma susunan berterabur :(
Aihhh rasa nak makan je anggur ni . Haha.
K takpe ni baru pertama kali buat, lepas ni nak buat gambar lain pulak.
Kalau saya rajin xD

Oh okay tu je nak bagitahu, dan kepada blogger . Jangan lupa join contest-contest yang ada sekarang tau ! Hadiah semua menarik. Hewhew. Okay, salam. :)
 
 

Labels:


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: