Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





Pin dari Kittyshawls.com
Monday 16 January 2012 | 0 people(s)
Assalamualaikum.
Haaa hari ini saya rasa sangat gembira. Sebab apa?
Sebab dah daftar lesen. Haha. Daftar je pun kan #poyo
Insyaallah sabtu ni ain pergi kelas memandu dekat taman sri muda. Tak silaplah.
Oh okay, tajuk kat atas tu lain kan. Tapi saya pergi cerita lain pulak. Haha.
Okay, tadi masa balik mak terus cakap ada bungkusan dari pos laju.
So rasa pelik jugaklah kan. Siapa nak bagi hadiah pulak ni HAHA.
So saya pun pergilah tengok. Rupa-rupanya dari kittyshawls.com .Baru saya ingat yang saya ada beli pin.


Haaa masa tu lagi berdebar, nak tengok pin tu cun ke tak. Dan bila dah bukak.....



Gembira tak terkata bila tengok pin tu. Memang cantik oh ! Cantik sangat. Pada owner kittyshawls, nanti saya beli lagi okay. Tungguuuuu ;D
Lepastu dapat free satu pin yang bentuk teddybear tu. Alololo, comel oh. Rasa sayang pulak nak pakai. Haha.

Disebabkan saya excited terlebih jadi sempat lah jugak pakai kejap , haa tengok ni tengok ni !


K nampak pin tu ? Itu warna coco. Tapi nampak macam warna peach pun ada. Lagi satu saya beli warna hitam pun lawa juga. Apapun memang lawa lah. Oh okay, kalau korang nak kan . pergi je laman web ni www.kittyshawls.com.  
Sekian saja entri untuk kali ini. Salam.


You'll always be my best friend, you know too much!

Labels:


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: