Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





Rindu sekolah .
Friday 27 January 2012 | 2 people(s)
Assalamualaikum.
Alahai rindunyaa kat sekolah kiteww #gedik
K saya masa tu tak tidur lagi then tergerak hati nak tengok kamera.
Tengok satu-satu gambar, alahai mulalah rindu dekat sekolah , rindu dekat kenangan tahun lepas :/
Rindu dekat classmate, rindu dekat cikgu, rindu dekat nasi lemak sekolah. Eh?
Tengoklahh gambar ni. :')





























Rindunyaaaaa !
Dan sebenarnya saya rindu dekat Puan Faidah. Masa sebelum nak ambil SPM. Beberapa hari laa sebelum tu laa, saya dengan najeera pergi mintak maaf dengan cikgu. Masa minta maaf tu, rasa sedih sangat. Almaklumlahh kami ni nakal :D

Masa cikgu faidah tengah mengajar boleh lagi main kejar-kejar dalam kelas sebab nak ambil gambar dekat tangan najeera. HAHA.

Lepastuu kan cikgu peluk saya. Dan masa tu cikgu macam nak menangis tapi cikgu tahan.
Ya Allah, masa tu pun saya rasa nak menangis dah.
Dan, cikgu kata :

Saya sayang awak

K, tak pernah cikgu cakap macam ni. Dah habis SPM, dengar cerita cikgu pindah terengganu :(
Cikgu, saya rindu dekat cikgu. Walaupun cikgu kadang-kadang garang semacam :D tapi cikgu tetap cikgu yang terbaik. Cikgu bagi banyak sangat ilmu dan info yang berguna untuk saya.
Memang cikgu ni memang yang terbaik lah. Peace (Y) Dan dia juga guru kelas saya untuk 2 tahun.
Dari tingkatan 4A-5A.

Oh yaa, agak-agak la kan apa la yang rakan sekelas saya tengah buat sekarang :D
Ramai yang mendiamkan diri sekarang. Ada yang kerja, ada yang dah sambung belajar (mungkin).
Ada yang duduk di rumah  ( macam saya) , ada yang tengah ambil lesen memandu (macam saya). HAHA. Apapun harap mereka semua sihat-sihat belaka :D

Keputusan SPM tak lama lagi. Tinggal lagi 2bulan je :D
Takutnyaaa. Harap semua orang dapat result yang gempak dan terbaik.
Insyaallah.

K saya dah penat nak menaip. Salam sayang dari saya. Bye :D

Labels: ,


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: