Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





SAMSUNG GALAXY Y
Sunday 15 January 2012 | 0 people(s)
Assalamualaikum semua. Haaa dah lama saya tak update blog. Hewhew. Sibuk sikitlah. Shopping je kerja xD
Oh okay, so hari ini saya nak cerita pasal SAMSUNG GALAXY Y .
Saya kan nak sangat handphone ni haa. Dah pergi tengok dah. Dah cuba lagi. Nak tahu sebab apa saya nak ? K tengok kat bawah ni .


1) K handphone ni sangat sangat la comel. Sesuai untuk orang yang kecik macam saya ni pakai. Kan?

2) Ada pelbagai warna , tak silap ada warna hitam, putih, PINK , dan warna apetah lagi. Haha. Suka sebab ada warna pink. Warna kegemaran saya tuuu !

3) K handphone ni ada android (gingerbread) . Tak silap ada yang special tentang android ni. Tapi tak ingat lah.

4) Handphone ni adalah jenis touch-touch je. Ha laju pun laju .

5) K handphone ni pun ada aplikasi yang lain. Kira agak #perfect jugaklah.

6) Harga pun sederhana je. Dalam RM 499 . Kalau kat Puchong lah. Tempat lain tak tahulah.

7) Handphone ni jugak ada Wi-Fi. wootwoot.

Saya banyak search pandagan pengguna handphone ni dekat internet. Dan banyak yang kata Samsung Galaxy Y ni bagus. Ada yang kata tak. Aihhh .

Tapi apa pun saya suka handphone ni. Nak beli , tapi takde duit lah xD
Tunggu kerja balik . Hehehe.

Okay, itu sahaja untuk entri kali ini. K bye !

Good merchandise, even hidden, soon finds buyers.

Labels:


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: