Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





Tote Bag Menarik !
Saturday 28 January 2012 | 2 people(s)
Assalamualaikum.
Kali ini saya nak cerita tentang "TOTE BAG"
Rasanya ada yang tahu dan ada yang tak tahu. Bagi saya, tote bag ini adalah satu bag yang disandang tepi (macam handbag laa) tak tahu nak explain macam mana. Haha. ada yang besar ,ada yang sederhana besar dan dekat bag tu tiada corak langsung atau pun maknanya kosong.
Dan kita akan membuat gambar dekat bag tu sama ada anda melukis sendiri atau print.
Saya pun baru je tahu tentang tote bag ni. Sorry kalau salah :D
Bag ini akan jadi sangat comel dan menarik jika gambar di bag anda tu unik dan cantiklah. Hehe.
Anda boleh cari di google, macam-macam design ada. Lawa-lawa pulak tu.
Contoh :





Comel kan ? Rawrrr ! :D


Yang ni simple design. Boleh tahan lah :D


Yang ni comel lah :3 Awww~



Haa yang ni unik gila ! Haha. Kalau saya tak berani nak pakai.


Yang ni pun lawa jugak, haha. Warna pink lagi tu.


Kalau korang nak tengok design lain, boleh pergi cari dekat google.
Kalau nak tempah tote bag boleh cari dekat Facebook. Setakat ni ada dua yang saya jumpa.




Harga sangat berpatutan. Dan korang boleh request design/gambar macamana yang korang nak.
Okay, bye !

Labels: ,


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: