Home | stories | profile | tuto | Online | Contests | tagboard





Welcome 2012 !
Monday 2 January 2012 | 0 people(s)
Assalamualaikum. Wahh sekejap je kan dah masuk 2012?
Sumpah rindu kenangan masa 2011. It was the last year I in SMK Puchong Perdana.
Lepas ni takde dah pakai baju sekolah. Pakai beg sekolah.
Melintas jalan nak ke sekolah dengan Elydia. Bawak buku berat-berat.
Dengar cikgu ceramah, membebel xD Makan nasi lemak kat kantin sekolah.
Merayau satu sekolah. Pergi toilet sekolah. Pergi kedai buku.
Tolong photostet kertas untuk cikgu. Gelak ketawa dengan cikgu.
Main-main dalam kelas. Main-main dalam makmal.
No More ! :(
Kalau boleh nak putar balik masa. KALAU je kan.

So nak tahu apa azam saya? Haha. Banyak sangat oh.
Okay meh saya cakap apa azam saya.

1st
Saya nak berubah menjadi lebih baik daripada tahun lepas dan sebelumnya. I admit that Im not a very very nice girl before this. 

2nd
Nak dapatkan lesen kereta. Harap lulus dalam semua ujian tu :3

3rd
Nak belajar memasak. Haha. Ada masa ni nak belajar masak lauk yang susah-susah sikit xD

4th
Nak sambung belajar dekat mana-mana universiti. 

5th
Nak beli DSLR. Itupun kalau duit cukup :/

Ni azam saya, ada lagi tapi malas nak tulis. Kang kata saya poyo pulak. Haha. Yeah semalam New Year saya sambut dekat kampung je. Dekat Kuala Klawang, Negeri Sembilan. Best jugak ohh.
Pergi pekan dengan kak juwe, adik, pakya, and pakcek. Tengok bunga api dekat-dekat tau! 
Dekat gila , apepun ni FIRST time sambut new year dekat kampung.
Nak tahu tak ,kiteorang balik rumah atok dalam pukul 2 pagi. HAHA.
Madam kat rumah dah risau tau sampai call banyak kali ;D 
So kawan-kawan, Selamat Tahun Baru 2012 okay :)
Semoga tahun ini memberi lebih rahmat kepada kita. Dan semoga kita sentiasa beringat yang umur kita semakin meningkat. Jadi selalulah dekatkan diri kita dengan Allah.
Kalau tahun lepas perangai tak okay, jadi berubahlah tahun ini kan?
Okay bye <3

Friendship is the golden ribbon that ties the world together.


Labels:


OLD / NEW


Photobucket
Happy gila :D

online
viewer since 2 februari 2012

Result terbaik untuk PMR.
Result terbaik untuk SPM.
DSLR Pink.
Buat GA
Buka online butik








Edit: Me
Love: